kaarten maken

Je gaat aan de slag met het knutselen van een prachtige kaart voor iemand die het goed kan gebruiken. Je kunt aan de leiding vragen voor wie je zo'n kaart kan maken, of zelf iemand bedenken om de kaart aan te sturen. Denk bijvoorbeeld aan mensen in een verzorgingsthuis, je eigen opa en oma of alle zorgmedewerkers die nu keihard aan het werk zijn.

Verzamel al je knutselmaterialen en maak een prachtige kaart. Daarna doe je hem natuurlijk (samen met je ouders) op de post. Zo laat je iemand weten dat je aan hem of haar denkt in deze tijd!

Binnen

Expressie