zet je slaapkamer onderwater

Als je je kamer wilt omtoveren tot een mooie onderwaterwereld kun je van alles maken wat je onderwater ook tegen komt.

Blauwe wereld
Maak je kamer blauw door het plastic van een blauwe vuilniszak of blauw folie voor het raam te plakken of voor een lamp (dit moet een ‘koude’ lamp zijn, vraag daarom eerst je ouders!)

Visnet
Maak van stukken touw een ‘oud’ visnet.  Dit kun je doen door dat touw te vlechten of aan elkaar te knopen.

Oester met parel
Als je twee stukken karton aan de ene kant grijs maakt en aan de andere kant zilver-roze, dan buigt en met de uiteinden op elkaar plakt en daar kartels in knipt, kun je een schelp maken. Met een pingpong-bal er in lijkt het net een schelp met een parel.

Vissen
Je kunt kleurplaten zoeken van vissen, die inkleuren, uitknippen en dan ergens opplakken of met een touwtje aan aan het plafond hangen.

Waterplanten
Je kunt met groen papier slingers knippen en die ophangen aan het plafond of ergens aan vast plakken. Dan zijn het net slierten waterplanten.

3 uur

Expressie