avonturen van dahinda - podcast

Hebben jullie de naam Dahinda al gehoord tijdens de opkomsten toen jullie nog wekelijks naar de welpenopkomsten gingen? Natuurlijk hopen wij dat jullie allemaal “JA” antwoorden op deze vraag. Maar misschien nog niet. In beide gevallen willen we je met een kort verhaaltje nieuwsgierig maken.

Eigenlijk moeten we 100 jaar terug in de geschiedenis, want toen is Dahinda voor de laatste keer gezien, maar vooral gehoord in de jungle. Gehoord omdat Dahinda een Indiase knalgele brulkikker is met grote blauwe wangen die als alles veilig is in de jungle luid kwaakt, maar haar mond houdt als er gevaar dreigt. Voor de andere dieren uit de jungle hét teken om te weten dat ze extra moeten oppassen.

Het grootste gevaar in de jungle voor Dahinda is Shere Kahn en hij heeft er ook voor gezorgd dat zij uit de jungle verdween. Hoe dat ging? Luister naar de verhalen in de podcast en kom erachter!

15 minuten per verhaal

Identiteit