scouting kleurplaten

Bevers
Stuiter verveelt zich. Keet Kleur heeft een idee: Ze print een paar kleurplaten uit om samen met stuiter te gaan kleuren! Deze kunnen ze later op de bus doen om naar oma (of een andere eenzame oudere) te sturen. Is dat niet een goed idee!

Welpen
Mor de pauw laat bij de Guhagrotten al zijn mooie kleuren zien. Mowgli en Shanti gaan hem proberen zo goed mogelijk in te kleuren. En de andere jungle dieren natuurlijk ook! Maar wat doen we nou met al deze mooie tekeningen? Akela lijkt het een goed idee om deze te versturen naar eenzame ouderen.

Activiteit
De jeugdleden kleuren een Scouting kleurplaat tijdens het thuis zitten, Deze kleurplaten worden verstuurd naar medemensen die een tekening of kaart kunnen gebruiken. Of tijdens een rustmoment op kamp.

30-60 minuten

Binnen