Een regenboog van fruit

Groente en fruit zijn heel gezond, maar je kunt er ook mooie foto's mee maken.

Ga eens aan de slag met macro-foto's en maak verschillende foto's van fruit.

Als eerste opdracht probeer je een regenboog van fruit te maken. Duik eens in de groentelade of de fruitschaal van je ouders en maak een mooie compositie. Enkele voorbeelden vind je op Google.

De Italiaanse kunstenaar Guiseppe Acrimboldo maakte van allerlei groente en fruit gezichten. Kijk eens of jij dat ook kunt met de inhoud van jullie koelkast.

30-60 minuten

Expressie