Levend bingo

Organiseer een winterse speurtocht met een lijst van specifieke winter- of kerstitems. De deelnemers proberen alle items op de lijst te verzamelen en te fotograferen als bewijs.

Wie vindt de sneeuwman en heeft als eerste een volle kaart?

Je kunt denken aan kerstlampjes, kerstboom, kerstster, een etalage met kunstsneeuw, een wollen das.

In de link zit een voorbeeld van een Engelse website. Wanneer iemand een eigen Scouting-kaarten maakt, mail ons even, dan kunnen we die als bijlage plaatsen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

1-2 uur

Sport & Spel