zapp your planet bos

Er is steeds minder bos in Nederland. En dat is slecht nieuws. Bomen zorgen voor schone lucht, schaduw en verkoeling. En dat is niet alleen belangrijk voor mensen, maar ook voor alle dieren die in het bos wonen. Daarom hebben we meer bomen nodig!

Tijd voor actie! Samen willen we zoveel mogelijk bomen planten. En jij kunt hierbij helpen. Kom in actie voor het Zapp your Planet Bos. Check zappyourplanet.nl voor alle informatie.

Hoe jij kunt helpen?! Samen met jou willen we zoveel mogelijk bomen planten. 1 boom 🌳 = €7,50. In actie komen is trouwens super makkelijk! Bijvoorbeeld door geld op te halen met een ‘Eikje-voor-karweitje’ voor je ouders. En met het geld wat je ophaalt help je mee aan deze toffe bomenactie! Wel even aan je ouders vragen of ze je willen helpen met het doneren van je ingezamelde geld.

Ready?! Kom samen met ons in actie en zamel zoveel mogelijk geld in voor meer bomen! Oh, en de 5 beste actievoerders mogen op 17 maart de boom zelf planten met Rachel & Elbert! 😎 #beaboss

Kijk voor meer informatie op zappyourplanet.nl.

Zolang je wilt

Buitenleven

Welpen (7-11 jaar)

Soms is beeldbellen of chatten onderdeel van de activiteiten die we aanbieden. Let op dat het medium dat je gebruikt veilig is voor kinderen en jongeren. Houd je aan de gebruikersvoorwaarden van het platform, de geldende leeftijdsgrenzen, de privacyregels en heb oog voor sociale veiligheid.Â