Ommetje

Het Ommetje en de bijbehorende app is razendpopulair en natuurlijk is wandelen hartstikke gezond. Maar het ommetje in je buurt, ken je inmiddels natuurlijk wel. Maak de wandeling wat creatiever door een figuurtje te lopen.

Met de Ommetje app kun je de route makkelijk terugkijken en eventueel delen met anderen. Of gebruik Google maps of een sportstracker die ook een gps spoor bijhoudt.

Er is altijd wel iets leuks te verzinnen, zeker als het een een speciale dag is. Denk aan een paashaas of de H van Hit. Maar wat dacht je van je naam, een achtknoop of een zeilboot? Veel wandelpret!

1 - 2 uur

Uitdagende Scoutingtechnieken