vredesbingo

Speel bingo. Mail/app de scouts een eigen bingokaart.

Zorg dat je zelf alle woorden uitknipt en in een bak doet, grabbel steeds 1 woord er uit en lees deze voor (spraakbericht), maak een foto van het briefje of typ het woord over en stuur deze door naar je leden.

Wie heeft als eerste zijn bingokaart vol? Minder tijd? Speel dan voor 1 of 2 rijen vol bijvoorbeeld.

Bedenk iets leuks voor als iemand een foute bingo heeft (liedje zingen (spraakbericht) of trakteren als jullie weer een opkomst hebben bijvoorbeeld. Foute bingo is als een scout iets afgestreept heeft wat nog niet aan de beurt is geweest.

Woorden die je kunt gebruiken:

• 5 mei
  • Vrijheid