Verstuur een knuffel

Leg een groot vel papier, bijvoorbeeld een behangrol, op de grond en ga daar met je armen wijd op liggen.
Vraagt iemand anders (je moeder of vader, je grote broer of zus) of zij jouw silhouet willen tekenen.

Knip hierna je silhouet uit en versier hem met ogen, haar, neus en dergelijke. Als je klaar bent met versieren maak je er een foto van.

Die foto print je uit voor iedereen aan wie je jouw knuffel wilt sturen. Je kunt de foto’s sturen per post of per mail of via whats-app.

Benodigdheden:

• Groot vel papier